MENU

Täältä näet viikon ruokalistan.

Sekaruokavalio


Maanantai (1350 kcal)

Aamiainen

  • Mustikkatuorepuuro ja paahdettua kauraa (G,L) (370 kcal)

Lounas

  • Halloumisalaatti, marinoituja vihanneksia, melonia, siemenäkkileipää (L,G) (430 kcal)

Illallinen

  • Sitrusmarinoitua lohta, oliiviöljypaahdettuja vihanneksia, tilli-jogurttikastike (L,G) (550 kcal)

Tiistai (1320 kcal)

Aamiainen

  • Tuoretta päärynää ja luonnonjogurttia, paahdettua granolaa ja kuivattuja marjoja (L,G) (350 kcal)

Lounas

  • Kana-nuudeliwokki, tuoreita vihanneksia ja teriyakikastiketta (M) (425 kcal)

Illallinen

  • Kasvispaella ja yrttikuorrutettua munakoisoa (M,G) (545 kcal)

Keskiviikko (1345 kcal)

Aamiainen

  • Tomaattimunakas rucolapestolla ja pieni marjasmoothie (L,G) (390 kcal)

Lounas

  • Porkkana-kookoskeitto, yrttiraejuustoa ja siemennäkkileipää (L,G) (430 kcal)

Illallinen

  • Yön yli haudutettua possun niskaa, tattiohrattoa ja timjami-jogurttikastike (L) (525 kcal)

Torstai (1260 kcal)

Aamiainen

  • Puolukkavispipuuro ja mustikkasurvos (L) (300 kcal)

Lounas

  • Soijamarinoitua lohta, vihannescouscous, limekurkkua ja makeaa soijaa (M,G) (480 kcal)

Illallinen

  • Pasta bolognese, täysjyväpastaa, pitkään haudutettu lammasjauheliharagu ja rucolaöljyä (M) (480 kcal)

Perjantai (1265 kcal)

Aamiainen

  • Ruispuuroa, tuoreita marjoja ja paahdettua pähkinää (L) (380 kcal)

Lounas

  • Avocado-katkarapusalaatti, keitettyä kananmunaa, marinoitua punasipulia, siemennäkkileipää, tomaatti-tillivinaigrette
  • (M,G) (400 kcal)

Illallinen

  • Ruiskuorrutettua ahvenfileetä, savukukkakaalia, hernepyree

ja rapukastike (L,G) (485 kcal)

Lauantai (1285 kcal)

Aamiainen

  • Vihersmoothie ja suppilovahveromunakas (M,G) (360 kcal)

Lounas

  • Seesami marinoitua kanaa ja vihanneksia, kookoks-täysjyväriisiä ja mintulla maustettua hapankermaa (L,G) (420 kcal)

Illallinen

  • Naudan paahtopaistia, ratatouille, paahdettua punajuurta ja salsa verde (M,G) (505 kcal)

Sunnuntai (1405 kcal)

Aamiainen

  • Banaanilettuja ja mansikkapyree (G,L) (330 kcal)

Lounas

  • Kasvislasagne, tomaatti-sipulisalaatti, rucolapestoa (G,L) (550 kcal)

Illallinen

  • Punacurry kanaa, villiriisiä ja vihanneksia, minttujogurttia (G,L) (525 kcal)

    Kasvisruokavalio

    Maanantai (1240 kcal)

    Aamiainen

    • Mustikkatuorepuuro ja paahdettua kauraa (G,L) (370 kcal)

    Lounas

    • Halloumisalaatti, marinoituja vihanneksia, melonia, siemenäkkileipää (L,G) (430 kcal)

    Illallinen

    • Pankopaneroitua kesäkurpitsaa, oliiviöljypaahdettuja vihanneksia, limejogurttikastike, paahdettuja kurpitsan siemeniä (L) (440 kcal)

    Tiistai (1320 kcal)

    Aamiainen

    • Tuoretta päärynää ja luonnonjogurttia, paahdettua granolaa ja kuivattuja marjoja (L,G) (350 kcal)

    Lounas

    • Vihannes-härkiswokki, tuoreita vihanneksia nuudeleita ja teriyakikastiketta (M) (425 kcal)

    Illallinen

    • Kasvispaella ja yrttikuorrutettua munakoisoa (M,G) (545 kcal)

    Keskiviikko (1260 kcal)

    Aamiainen

    • Tomaattimunakas rucolapestolla ja pieni marjasmoothie (L,G) (390 kcal)

    Lounas

    • Porkkana-kookoskeitto, yrttiraejuustoa ja siemennäkkileipää (L,G) (430 kcal)

    Illallinen

    • Paahdettua bataattia, tattiohrattoa ja timjamijogurttia (L) (440 kcal)

    Torstai (1240 kcal)

    Aamiainen

    • Puolukkavispipuuro ja mustikkasurvos (L) (300 kcal)

    Lounas

    • Uunipaahdettuja punajuuria balsamicolla ja hunajalla, vihannescouscous, tzatziki (L) (440 kcal)

    Illallinen

    • Tomaatti-basilikapasta, täysjyväpastaa, tuoretomaattikastike, marinoitua kirsikkatomaattia, rucolaöljyä (L) (500 kcal)

    Perjantai (1310 kcal)

    Aamianen

    • Ruispuuroa, tuoreita marjoja ja paahdettua pähkinää

    (L) (380 kcal)

    Lounas

    • Avocado-kananmunasalaatti, semikuivattua tomaattia, marinoitua punasipulia, savupaprikaa, siemennäkkileipää, sitruunavinaigrette (M,G) (440 kcal)

    Illallinen

    • Ruiskuorrutettua marinoitua jalotofua, hernepyree, savukukkakaalia ja porkkanakastike (L) (490 kcal)

    Lauantai (1270 kcal)

    Aamiainen

    • Vihersmoothie ja suppilovahveromunakas (M,G) (360 kcal)

    Lounas

    • Kasvistäytteiset paprikat, parsasalaattia, hummusta

    (L,G) (400 kcal)

    Illallinen

    • Porkkanapihvejä, seesami marinoituja vihanneksia, kookos-täysjyväriisiä ja mintulla maustettua hapankermaa (LG) (510 kcal)

    Sunnuntai (1370 kcal)

    Aamiainen

    • Banaanilettuja ja mansikkapyree (G,L) (330 kcal)

    Lounas

    • Kasvislasagne, tomaatti-sipulisalaatti, rucolapestoa (G,L) (550 kcal)

    Illallinen

    • Myskikurpitsa punacurry, villiriisiä ja vihanneksia, minttujogurttia

    (G,L) (490 kcal)


    G = Gluteeniton
    M = Maidoton
    L = Laktoositon


    LÄHITUOTTAJAMME

    Ruokamme raaka-aineet ovat lähellä tuotettuja ja laadukkaita luomutuotteita mahdollisimman paljon.

    Meille on tärkeää, että ravintosi on tuotettu eettisesti ja ruoan raaka-ainekset ovat huippulaatuisia ja ravintorikkaita.

    Mörby Gård, Tammisaari 

    -viljat, hunaja, naudaliha

    Västankärr Gård, Hanko

    - kananmunat, perunat, tilli, vihannekset

    Havsgårdar Higland Cattle, Hanko

    - vapaasti kasvatettua ylämaan karjaa

    Bovikin luomulammastila, Tammisaari